Naar de inhoud
Gratis

Leesclub Makkelijk Lezen

Dit evenement is afgelopen. Bekijk de actuele uitagenda van Groningen of meer gratis in Groningen.

Op zoek naar een uitje in Groningen en omgeving? Leesclub Makkelijk Lezen staat op de agenda. Je bent welkom bij Forum Groningen. Het vindt plaats op 03-07-2026 (hele dag). De toegang is gratis. Je vindt het bij Nieuwe Markt 1, 9712 KN Groningen. Bekijk alle praktische informatie en eventuele kaarten op de eigen website van forum.nl (link hieronder).

Praktische informatie

  • Wanneer: 03-07-2026 (hele dag)
  • Waar: Forum Groningen — Nieuwe Markt 1, 9712 KN Groningen
  • Prijs: Gratis

Kaarten en meer informatie

Bekijk de actuele informatie, openingstijden en kaartverkoop op de eigen website van forum.nl.

Meer informatie en kaarten op de website van forum.nl →

Vergelijkbare evenementen

Open de agenda
Adverteren op Uit Groningen? Bereik een betrokken, lokaal publiek — bekijk de mogelijkheden, of adverteer in één keer landelijk op het hele Uit-netwerk →
Een dienst van DW Media Online BV